Kan ik een besteld artikel of artikelen terugsturen?
Ja zeker! Een via de webshop besteld artikel of artikelen mag binnen 14 dagen na ontvangst naar ons teruggestuurd worden op eigen kosten. Natuurlijk heb je ook de mogelijkheid om jou bestelde artikel(en) terug te brengen in onze winkel met jouw bestelformulier.

Let op; retourneren is enkel mogelijk mits het voldoet aan de regels van ons retourbeleid en er geen sprake is van uitsluiting van het herroepingsrecht (zoals bij beschadiging van het artikel of artikelen, een speciaal vermaakte product of verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering verbroken).

Wij vragen je tijdens de bedenktijd zorgvuldig om te gaan met het artikel. Artikelen waarvan de labels zijn verwijderd kunnen wij niet terugnemen.

Welke stappen dien ik te nemen om mijn artikel of artikelen terug te sturen?
Stap 1 – Stuur de verkooporde of en kopie hiervan mee met daarop het volgende vermeld;
* De reden van retour
* Productomschrijving

Stap 2 – Indien het artikel of artikelen voldoen aan alle voorwaarden kun je het retour sturen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het versturen van het pakket via een door jou gekozen postorder bedrijf. Tevens zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Stuur je pakketje retour naar:
So My Vintage
H. Kamerlingh Onnesweg 5a
2408 AX Alphen aan den Rijn

Stap 3 – Zodra wij jou retour(en) hebben ontvangen, ontvang je daarvan een retourbevestiging over via onze klantenservice.

Stap 4 – Ons team beoordeeld of het terug gestuurde artikel of artikelen aan ons retourbeleid voldoet. Vanaf het moment van ontvangst van jouw retourpakket, duurt het maximaal 15 werkdagen voordat we je retour hebben kunnen verwerken.

Stap 5 – Zodra je retour is verwerkt ontvang je een e-mail met daarin verdere informatie over je terugbetaling/ruiling.

Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met onze klantenservices via klantsupport@somyvintage.nl

Onze eisen die wij stellen aan een artikel of artikelen tijdens het retourneren:
• Het artikel heeft geen beschadigingen of schade
• Verzegelde, speciaal vermaakte of gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden
• De label zit nog aan het artikel
• Het product dient veilig verpakt te worden. U stuurt het pakket te allen tijde op eigen risico retour.
• De originele bestelbon of een kopie dient bij het pakket gevoerd te worden o.v.v. de genoemde punten in het retour stappenplan.
• Kleding kan ook teruggebracht worden in de fysieke winkel. Kijk op de website voor de openingstijden of maak een afspraak.